Jumaat, Mac 05, 2010

Penubuhan Kelab Pemimpin Selatan

SATU TITIK TOLAK 

Bertempat di Dewan Nurudin Fahmey Kluang pada 4 mac 2010 jam 10 pagi dimulakan  oleh GM Zon Selatan, En. Abd. Ghani dengan taklimat perkembangan terkini HPA di zon selatan. HPA Johor mencatat lakaran sejarah dengan tertubuhnya Kelab Pemimpin Selatan (KPS) .

Dengan amanat yang disampaikan oleh GM Mohd Faisol Abd Rahman menyentuh tentang matlamat sebenar penubuhan. Ketegasan beliau perlu diambil kira sebagai titik permulaan untuk mengujudkan kekuatan dalam bentuk persefahaman sebagai satu kesinambungan bagi merialisasikan janji-janji yang dilafazkan sebagai misi dalam fokus ke arah kejayaan berpandukan teori yang bijaksana.

Segala perancangan yang melibatkan zon selatan hendaklah disertai dengan ikatan yang kuat tanpa keraguan. Ianya mestilah selari dengan etika dan hukum untuk menentukan halatuju selatan supaya tidak menghasilkan satu paradigma keakuan.

 

  
PJS Tuan Haji Azizan presiden KPU dan PJS Afizan presiden KPA bercakap sebagai  pemimpin berpengalaman yang telah melalui banyak liku liku perjalanan dalam era pengembangan HPA. Ucapan mereka memberikan kesan yang mendalam bagi mereka-mereka yang benar-benar memahami ertikata sebenar sebuah perjuangan dan tanggungjawab HPA dalam menyediakan peluang sebagai platform untuk perniagaan halal juga perlu diambil perhatian.

  

  

  

  

SAF KEPIMPINAN KPS 2010

PRESIDEN
PJS HABIBAH BINTI YUSOF

TIMBALAN PRESIDEN 1
PJS RAHMAT BIN DAIM

TIMBALAN PRESIDEN 2
PJS MOHD SHAFIE BIN HJ TASIRON

SETIAUSAHA
PJS ALIMAH BINTI SAM

BENDAHARI
PJS EVI SORAIYA BINTI RIDUAN YAMANI

UNIT KEAHLIAN
PJS MASLIZAR BINTI MAR SEMAN
PJ NASIMAH BINTI MUSA
PJ RAHMAH BINTI RAHMAT

UNIT KEBAJIKAN
PJS FAUZIAH BINTI ABU SAMAH
PJS ROGAYAH BINTI MOHD ZAIN
PJ MURZAHTUL LAILA BINTI AMIR HAMZAH

UNIT LATIHAN
PJS ROSLI BIN DAUD
PJS NAZIADI BIN MARGINI
PJS ROSLINA BINTI HASHIM

UNIT IT & SEBARAN
PJS AHMAD SHAFFIK BIN MOHAMAD
PJS RAHIM BIN MUNTAWIL
PJ HASSAN BIN SULAIMAN

UNIT PERUBATAN JAWI
PJS ROSJULILA BINTI HUSIN
PJS ZAHIRAH BINTI MOHAMED
PJ USTAZ ABD HADI BIN MOHD ISA

Nantikan pengupasan saya mengenai  'teori bijaksana' bagi generasi muda HPA sebagai pelapis baru yang berdaya saing dalam entri akan datang.InsyaAllah.

Tiada ulasan: