Khamis, Oktober 29, 2009

SYABAS!.. ANDA ADALAH DI ANTARA ORANG-ORANG YANG DIPILIH ALLAH...

Ucap selamat dan syabas kepada para peserta yang telah mendaftar dan akan ke PBC 31 Oktober dan 01 November 2009 di TS Hotel Pasir Gudang pada hari sabtu dan ahad yang mendatang. Semoga usaha dan kesungguhan anda mendapat manfaat serta memberi impak yang baik dalam persediaan mengatur gerak kerja sebagai saudagar muslim yang berjaya.
Orang yang berjaya sentiasa melihat sesuatu di hadapanya dengan pemikiran yang positif. Jika PBC itu dianggap sesuatu yang sukar, anda telah berjaya mengorak langkah untuk keluar dari zon keselesaan yang sentiasa berpuas hati dengan apa yang ada. InsyaAllah berserta doa dan keyakinan serta kesungguhan menempatkan diri di dalam arus perubahan, anda akan dibimbing bagaimana untuk menggabungkan kemahiran, kerohanian dan kecekapan mengatur pelan tindakan dengan sebaik-baiknya.
Semoga PBC ini nanti berjaya memberi anda matlamat jelas yang akan membawa anda menuju ke destinasi perjuangan dalam jihad ekonomi dan menyampaikan produk-produk halal ke pangkuan umat islam. InsyaAllah...

Tiada ulasan: