Sabtu, Oktober 10, 2009

Membentuk Pemikiran Positif Melalui PBC


Hari ini saya teruja untuk membuat sedikit penerangan mengenai sikap dan gaya fikir kepada sekelompok pelajar yang berminat untuk membabitkan diri dalam perniagaan MLM(S) HPA. Saya bercakap melalui pengalaman dan pemerhatian selama berada di dalam lingkungannya dan berharap mereka mereka ini boleh menjadi teman seperjuangan yang berjaya membina kejayaan bersama HPA.

Mereka harus faham bahawa ini bukanlah skim cepat kaya yang menjanjikan pulangan segera bahkan harus memahami bahawa ianya adalah kesan jangka panjang bagi mengelakkan perasaan 'terlalu berharap' yang boleh meranapkan semangat jika mereka tidak berusaha dan berkeyakinan tinggi untuk meraih banyak peluang yang tersedia di dalamnya atau terlepas pandang akan kelebihan yang terdapat di dalam HPA yang tidak terdapat dalam mana mana MLM yang lain.

Di sini saya ingin berkongsi beberapa perkara untuk memacu minda ke arah kecemerlangan dengan membentuk pemikiran yang logikal hasil dari pembacaan saya dari beberapa buah buku motivasi yang sesetengahnya saya ambil dan guna pakai sebagai landasan membina keyakinan diri.

Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC).

1. Bina Pemikiran yang kereatif jika anda adalah salah seorang bekas peserta.
Gunakan semua maklumat sebanyak mungkin yang disediakan didalam setiap program untuk dijadikan satu perkongsian idea yang boleh diterapkan sebagai salah satu cara untuk menjadi usahawan HPA yang berjaya.
Tanamkan sifat ingin meneroka peluang di samping mempunyai daya usaha yang lebih seiring dengan sifat keterbukaan, tidak mudah putus asa dan berani berdepan dengan cabaran kemudian menanganinya dengan secara efaktif.

2. Mengapa Perlu Ke PBC?
Untuk yang bakal menghadirinya, perjalanan yang jauh bermula dengan langkah pertama. Jika ditanya apa langkah pertama yang akan saya ambil setelah mendaftar sebagai ahli HPA? Maka saya akan memilih ke Program Perkongsian Bijak Cemerlang (PBC).
Jalan pintas untuk menghampiri kejayaan bagi orang yang nampak apa yang ada di dalamnya. Sebagai contoh, penglibatan secara aktif di PBC dengan membawa sekurang-kurangnya tiga peserta bersama setiapkali ianya diadakan merupakan laluan cukup mudah untuk membina kekuatan rangkaian yang mana ianya amat perlu untuk tujuan kenaikan pangkat.

Selebihnya kita yang mengatur kejayaan masa depan dengan bergantung kepada apa yang kita lakukan hari ini. Sentiasa fokus kepada kejayaan dan mempunyai misi atau visi, insyaAllah keberkatan akan datang kerana kita membawa satu perjuangan untuk menyadarkan umat islam bahawa jihad ekonomi juga perlu bagi memertabatkan islam di mata pandangan umum.

Jadi, untuk mengetahui lebih lanjut apa itu gelombang HPA, hadirkan diri atau bawa prospek prospek anda ke PBC yang terdekat anjuran CRC...

Tarikh : 31 Okt - 01 Nov 2009
Tempat : Ts Hotel (Scientex) Pasir Gudang
Bayaran : Rm 160.00






Jomm!!! p PBC!!!!.....twit! twit! twit!


................catatan Ckbayu

Tiada ulasan: