Selasa, September 29, 2009

Majlis Sambutan Hari Raya CRC


27 Oktober bermula jam 11 pagi sehingga jam 10 malam perkarangan kediaman Puan Rahmah di Bayan 2/3 di penuhi dengan keriuhan lebih kurang 100 orang ahli CRC yang hadir dalam rumah terbuka sambutan hari raya Committee Radix Centre. Majlis dimeriahkan lagi dengan kehadiran Pengurus Zon Selatan Puan Zaimah Ismail bersama Puan Siti Nur Hazliana Mohd Hushin Pengurus Zon Tengah merangkap Assistant AGM dan Cik Diana.



Bukan kek besday tau!..cuma tanda terima kasih dari CRC..
PJS Puan Roslina Hashim dan suami PJ Norhisham berserta anak-anak dan PJ Farina.
PJ kak Siti bersama-sama rangkaian dari Taman Senai Utama sentiasa memberikan sokongan yang memberangsangkan pada setiap program yang diadakan oleh CRC.
Turut diraikan En Hishamudin dan En Jumain juga isteri dan keluarga masing-masing

CRC mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada seluruh tenaga kerja yang bertungkus lumus membuat persediaan terutama kepada urusetia majlis En Rozali Suparthy, Puan Selamah Wagiman, En Hamid Deraman, Tuan Syed Ageel dan isteri Puan Suhaiza yang sudi meluangkan masa merentasi perjalanan yang meletihkan, En Subari Dekman dan Puan Tuminah sekeluarga, En Justin juga seluruh warga CRC yang hadir memeriahkan majlis.

Tidak ketinggalan juga setinggi penghargaan kepada PJE Khalid Salim dan rangkaian yang hadir pada sebelah malamnya serentak dengan kehadiran PJ Siti Hajar sekeluarga dan PJ Dr Syed Helmi berserta isteri.

Akhir kata mohon maaf dari kami urusetia majlis seandainya terdapat apa-apa jua kekurangan sepanjang majlis berlangsung.

p/s Gambar-gambar lain akan menyusul kemudian..

Tiada ulasan: