Isnin, Ogos 03, 2009

PBC TS HOTEL 01 - 02 OGOS 09..KEGIGIHAN CRC

LIKU-LIKU PERJUANGAN

Program Perkongsian Bijak Cemerlang PBC di Ts Hotel Taman Scientex Pasir Gudang
pada 01 -02 Ogos 09 memberi impak yang cukup besar dalam matlamat CRC mengujudkan pengguna tegar dalam HPA. Kehadiran peserta seramai 107 orang membuktikan setiap matlamat seandainya diiringi dengan gerak kerja yang positif akan membuahkan kejayaan paling manis.

Dalam konsep Persedian, peserta diberi peluang membuat banyak pilihan bagi mencorakkan langkah-langkah usahawan melalui slot Perawatan dan slot Plan Pemasaran.
Pengisian ilmu yang disediakan dengan modul-modul pilihan ini merupakan satu keberkesanan paling mendalam apabila ianya disampaikan oleh barisan para pembentang yang cukup berkomitmen dalam memperjuangkan kesadaran mentaliti bagi melahirkan semangat-semangat baru. Inilah yang membezakan HPA dengan kebanyakan MLM yang lain bilamana setiap kehadiran para pembentangnya sentiasa ditunggu-tunggu.




PBC kali ini juga mencatat sejarah apabila berjaya membawa gandingan mantap tiga beradik PJM Syed Salahuddun, PJ DR Syed Helmi, PJM Syed Ageel beserta isteri PJS Puan Suhaiza.



Semoga ilmu yang dicurahkan bersama sama sahabat-sahabat seperjuangan PJE Khalid Salim, PJS Ustaz Safwan, PJ Ustaz Fauzi dan Ustaz Afendi yang membawa modul qiamulail dapat memberi banyak manfaat kepada para peserta.




Rakaman perjalanan perkongsian pengalaman

Tiada ulasan: