Rabu, Jun 10, 2009

PROGRAM PEMANTAPAN DI CAWANGAN BBU...

Satu Pendekatan Satu Matlamat:

Program Pemantapan akan diadakan di Cawangan HPA Bandar Baru Uda pada 14 Jun 2009. Membuka ruang kepada para lepasan PBC khususnya mengenal pasti hala tuju dan matlamat masing-masing di dalam HPA dengan bimbingan yang akan diberikan.

Program sehari yang dianggap sebagai satu pendekatan satu matlamat dibuka kepada seluruh ahli HPA yang ingin menyertainya juga sebagai satu suntikan semangat kepada para usahawan HPA yang sedia ada.

Program yang bersifat kejutan motivasi ini akan disampaikan oleh PJS Syed Ageel bermula dari jam 9 pagi hingga 1.30 tengahari. Bayaran sebanyak RM 5.00 untuk persedian jamuan ringan bagi memastikan program berjalan mengikut waktu yang ditetapkan.

".....Maka tidak ada satupun kejayaan yang dikecapi oleh seseorang di dunia ini tanpa rintangan. Orang yang berjaya tidak pernah putus asa dan orang yang putus asa tidak akan pernah berjaya...."


2 ulasan:

lanina spirit berkata...

assalamualaikum...
kalau nk join program pemantapan pada 14 jun tu, nk register macam mane?soal bayaran pula macam mane?

umurahmah berkata...

SALAM..LANINA..MAAF BEBANYAK SAYA TERLEPAS PANDANG KOMEN SDRI...SUNGGUH2 SAYA MINTA MAAF..INSYAALLAH AKAN SAYA TELITI BAIK2 SEMUA KOMEN...