Selasa, Mac 10, 2009

Menggarap Satu Perjuangan

Alhamdulillah pada 8 mac 2009 CRC telah berjaya menyempurnakan Program Mengapa Harus Bersama HPA di Cawangan HPA Pasir Gudang. Dengan sambutan yang amat mengalakkan diharapkan program tersebut telah dapat membantu meningkatkan kefahaman dan menyuburkan lagi semangat perjuangan di kalangan peserta-peserta yang hadir. Setinggi-tinggi ucapan terima kasih kepada PJS Syed Ageel dan PJS abang Joe yang bermusafir selama seminggu tanpa henti merentasi utara selatan timur dan barat semenanjung demi menggarap satu perjuangan.

Wajah seorang pemimpin yang berkarisma tinggi...PJS Syed Ageel sedang tekun membuat persedian sebelum program berjalan.

Gandingan adik dan abang..PJ Syed Helmi sedang memberikan beberapa panduan dan kata-kata nasihat.

Membuktikan usia bukan satu penghalang jika benar-benar berkeyakinan..Hendak Seribu Daya

Bersemangat tinggi. Semoga ilmu yang dicurahkan akan memberi seribu manfaat buat semua.

Sebahagian peserta tekun mendengar modul yang sedang disampaikan dan memberi sepenuh tumpuan.

Wajah-wajah ceria staf-staf di cawangan Pasir Gudang yang sentiasa bersedia memberi khidmat dan mencurah tenaga tanpa mengira masa.

Berlangsung juga di hari yang sama pada sebelah malamnya program penerangan HPA di Taman Pelangi Jementah. PJ kak Rahmah sedang menerangkan tentang ilmu pemahaman produk.

Dalam satu sesi penerangan dan soal jawab bersama PJS Syed Ageel.

Semoga sentiasa beroleh keberkatan buat orang-orang yang berkesungguhan dalam perjuangan..terima kasih kepada EN Yunus dan isteri Puan Zarina Rahmat serta keluarga untuk program di Jementah..Jasamu dikenang.

Tiada ulasan: