Sabtu, Mac 14, 2009

CRC, Demi Satu Kesungguhan Dan Satu Perjuangan...Pasir Gudang...Ampang.

CRC, Committee Radix Centre terus mengorak langkah dalam program-program PBC dan juga seminar serta kelas ilmuan bagi membuka kesedaran umat islam khususnya mengapa kita harus bersama HPA.

Pembakar semangat. PJS Ismail Othman, PJS Nadzri Ahmad dan PJS Syed Ageel sentiasa menjadi pendorong utama. Usaha dan kesungguhan mereka bermula dari program PBC yang pertama anjuran CRC di selatan sehingga sekarang amat dihargai. CRC terus mengorak langkah di celah-celah duri yang menikam kaki.


HPA adalah harapan maka menjadi satu tanggung jawab dan satu amanah untuk disampaikan kepada semua bahawa kita juga mampu bersaing di peringkat global dan mampu melahirkan usahawan-usahawan yang berjaya di dalam HPA kerana ianya telah dibuktikan dan bukan sekadar hanya kata-kata.


Program-program yang di adakan sentiasa mendapat sokongan yang tidak berbelah bagi.


Barisan pemimpin bersama-sama GM Tuan Faisol sewaktu PBC di Pasir Gudang


Tak kenal maka tak cinta...The killer product..


Siti Ibtihal Wafa sentiasa aktif menghantar peserta di PBC Ampang. Bersemangat dan menunjukan kesungguhan yang tidak berbelah bagi...HPA Satu Perjuangan..

CRC berharap akan dapat melahirkan barisan pemimpin-pemimpin yang sentiasa berkesungguhan dalam HPA


Bakal menggegarkan dunia MLM dengan membawa amanah dari HPA sebagai wadah perjuangan ekonomi umat islam


Ceria bersama PJS Siti Habibah PJS Aseniah Badri dan PJS Suhaiza

PJS Asri, PJS Aseniah, PJS Syed Ageel dan PJS Suhaiza berserta pemimpin dari Pasir Gudang dalam salah satu program PBC di Selatan.Semoga setiap yang ingin disampaikan akan mendapat keredaan dan di permudahkan segala urusan.

Tiada ulasan: