Selasa, Mei 18, 2010

SATU PERJUANGAN


BAGAI AUR DENGAN TEBING
Berlainan rangkaian bukan bermakna kita berlainan pendapat dan hala tuju. Membentuk satu jemaah yang berpegang kepada prinsip dan perjuangan yang sama membolehkan kita bersatu merapatkan saf dalam menjalankan satu tanggungjawab yang diamanahkan tanpa mengira dari mana dan siapa yang berhak ke atas kerja keras kita.

14 mei 2010 - Meeting mingguan di BBU
Bermula dari meeting mingguan di cawangan Bandar Baru Uda pada malam 14 mei 2010 Committee Radix Centre memulakan siri jelajah bersama PJM Syed Ageel selama tiga hari dalam konsep penggabungan tenaga dan ilmu. Ianya melibatkan beberapa leader dan individu yang berlainan rangkaian namun bersedia berganding bahu menyampaikan maklumat dan sebagai duta memperkenalkan Produk Halal Tanggungjawab Bersama .
PJ Jumain bersama Puan Zainab Dali membuktikan usia bukan sekadar angka

15 mei 2010 - Masjid CIQ Tanjung Kupang

Pengembelingan tenaga dan kemahiran yang diterajui oleh PJM Syed Ageel juga berjaya membuktikan sikap muafakat membawa berkat. Walau dari rangkaian yang berbeza program di Masjid CIQ berjalan dengan semangat yang dibina atas dasar tanggungjawab. Turut melibatkan beberapa leader antaranya PJE Rahmah Rahmat, PJE Roslina Hashim, PJ Norhisham Sedik, PJ Jamaliah Ibrahim dan En Nasrul dari TLDM Tanjung Pengelih Pengerang.






16 mei 2010 - Balai Raya kampung Baru Sri Gading Batu Pahat

Keyakinan dan keinginan PJ Jumain Ghazali untuk melahirkan ramai pengguna setia dan menarik minat lebih ramai warga perkampungan di Batu Pahat mendaftar sebagai ahli akhirnya berjaya dilaksanakan dalam satu program 'Kenali HPA' dengan mengutamakan konsep kesihatan dan anda.

Kegigihan anak muda ini diberi sokongan yang tidak berbelah bagi oleh keluarga, sahabat seperjuangan dan 'Team Work' yang dibawa khas oleh Committee Radix Centre (CRC) dan kesungguhan penaungnya PJM Syed Ageel yang sentiasa menjadi semangat dengan kegigihan dan kerja keras beliau.

Program tiga hari anjuran CRC, Committee Radix Centre adalah dibawah seliaan PJE Rahmah Rahmat. Hampir keseluruhan jadual gerak gempur di atur dan disusun olehnya bagi memastikan sejauh mana keberkesanan serta impak yang terhasil dari gabungan ilmu dan kemahiran sebagai satu gagasan perjuangan yang semestinya diketengahkan kepada masyarakat umum. Semoga HPA terus dihayati dan menjadi mandat perjuangan ekonomi ummah yang akan terus dibawa oleh Committee Radix Centre (CRC).

Tiada ulasan: